مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-09پزشكي

بهره مندی 1798 بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات درمانی کمیته امداد همدان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: یک هزار و 798 بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات درمانی کمیته امداد بهره مند شدند.

- علی بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از یک هزار و 798 بیمار، تعداد 234 بیمار خاص و یک هزار و 560 بیمار صعب العلاج  هستند اظهار کرد: بیماری های خاص شامل ام اس، هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و بیماران پیوند کلیه و بیماری های صعب العلاج شامل انواع سرطان، دیابت و بیماران زمین گیر و .

می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به حمایت این نهاد از بیماران مطرح کرد: هزینه های شیمی درمانی و پرتو درمانی بیماران در صورت داشتن پوشش بیمه مکمل کمیته امداد به صورت کامل از سوی این نهاد پرداخت می شود و در صورت استفاده از بیمه سایر مؤسسات درمانی درزمینه پرداخت فرانشیز به آن ها کمک می شود.

وی با بیان اینکه بیماران زمین گیر به تنهایی توانایی انجام امور شخصی خود را ندارند بیان کرد: ماهیانه 150 هزار تومان علاوه بر کمک به پرداخت فرانشیز و خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز، به حساب این بیماران واریز می شود.

وی با عنوان این مطلب که بیماران خاص و صعب العلاج به علت هزینه های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند گفت: در طرح شفا افراد نیکوکار برای حمایت مالی از بیماران می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1798 بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات درمانی کمیته امداد همدان

بهره مندی 1798 بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات درمانی کمیته امداد همدان