مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09سياسي

خبرنگاران فومنی 42 اصله نهال غرس کردند


جمعی از اصحاب رسانه شهرستان فومن در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی در بام سبز شهر مالکوان 42 اصله نهال غرس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر سه شنبه به همت اصحاب رسانه و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی ماکلوان، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن به مناسبت هفته منابع طبیعی 42 اصله نهال به پاس چهل دومین سال گیروزی انقلاب اسلامی در بام سبز مالکوان غرس شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن در حاشیه ی این مراسم با تاکید بر اهمیت حفظ درخت و صیانت از منابع طبیعی، گفت: منابع طبیعی ثروت خدادادی است که برای حفظ و انتقال آن برای نسل آینده باید تلاش مضاعف انجام داد.

علی داودی با بیان اینکه مشارکت مردمی در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز تکلیفی اجتماعی است، تصریح کرد: منابع طبیعی و اراضی ملی در حقیقت جز انفال و متعلق به تمام مردم بوده و تمامی افراد جامعه باید در حفظ و حراست از آن به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمک کنند.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته منابع طبیعی و آبخیزداری همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی انتخاب شده است، افزود: در شهرستان فومن به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری 14 هزار اصله نهال از نوع کاج، سرو، اقاقیا، زبان گنجشک، داغداغان، سنجد و زالزالک غرس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران فومنی 42 اصله نهال غرس کردند

خبرنگاران فومنی 42 اصله نهال غرس کردند