مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-09اقتصادي

منابع انسانی مهم ترین منبع در اختیار شرکت های تعاونی است


یک استاد دانشگاه منابع انسانی را مهم ترین منبع در اختیار شرکت ها دانست و گفت: این منبع می تواند موجب حداکثر بهره و حتی حداکثر هدر رفت کسب و کارها در یک شرکت شود؛ - ایسنا/کردستان یک استاد دانشگاه منابع انسانی را مهم ترین منبع در اختیار شرکت ها دانست و گفت: این منبع می تواند موجب حداکثر بهره و حتی حداکثر هدر رفت کسب و کارها در یک شرکت شود؛ منابع انسانی توانمند می تواند بهره مندی را افزایش دهد که نیازمند مهارت و دانش در حوزه مدیریتی است.

دکتر احمدی امروز سه شنبه (19 اسفند ماه) در وبینار باشگاه تعاونی که به همت واحد اشتغال جهاددانشگاهی استان و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر تعاون در ایران به معنای واقعی تعبیر و تفسیر شود می تواند تا حد زیادی گره گشای مشکلات اقتصادی باشد، چرا که در کشورهایی که اعتماد به تعاون به معنای واقعی وجود دارد مشکلات اقتصادی کمتر است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اهمیت دانش و یادگیری مدیریت سازمان عنوان کرد: کسانی که وقت خود را در شرکت ها و تعاونی ها به سر می برند باید ایجاد الگوی مناسب برای سازمان را بشناسند.

وی با بیان اینکه منابع امکانات محدود و انتظارات نا محدود که هر روز به آن افزوده می شود، نا معادله ای است که حل کردن آن از خصوصیات مدیر موفق و آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع انسانی مهم ترین منبع در اختیار شرکت های تعاونی است

منابع انسانی مهم ترین منبع در اختیار شرکت های تعاونی است