مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-09اقتصادي

کاهش تولید زباله در شیراز/ ماسک و دستکش قابل بازیافت نیست


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، با اشاره به آمار 10 ماهه جمع آوری پسماند عادی در این کلانشهر، از کاهش حدود 10 تنی زباله تَر، در مقایسه با سال گذشته در این شهر خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، با اشاره به آمار 10 ماهه جمع آوری پسماند عادی در این کلانشهر، از کاهش حدود 10 تنی زباله تَر، در مقایسه با سال گذشته در این شهر خبر داد.

روح الله خوشبخت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پسماند از تهدیدات مهم زیست محیطی است، میزان تولید پسماند را وابسته به عواملی نظیر جمعیت، آب و هوا، آداب و رسوم، فرهنگ و .

هر منطقه دانست و گفت: طی 10 ماه منتهی به پایان آبان امسال میانگین روزانه10 هزار و 36 تن پسماند عادی تولید شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 10 هزار و 46تن بوده است روند کاهشی داشته است اما بایست تا پایان سال منتظر ماند و مقایسه سالانه انجام داد.

خوشبخت با بیان اینکه عناصر موظف مدیریت پسماند شامل تولید، ذخیره سازی، جمع آوری و حمل، پردازش و دفع است، گفت: برای هر کدام از این عناصر روش های مختلفی وجود دارد، به عنوان مثال قبل از دفع نهایی پسماندها خطوط پردازش و تفکیک پسماند در مقصد وجود دارد که بخشی از پسماندها وارد این خطوط شده و مواد قابل بازیافت از آن جدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تولید زباله در شیراز/ ماسک و دستکش قابل بازیافت نیست

کاهش تولید زباله در شیراز/ ماسک و دستکش قابل بازیافت نیست