مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-09اقتصادي

عرضه بلیت پروازهای نوروز بر اساس سقف قیمتی/مسافران بلیت را گران تر نخرند+ نرخ نامه


به اذعان سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت های هواپیمایی در ایام نوروز پروازهای داخلی افزایش قیمت ندارد و نرخ ها بر اساس نرخ نامه مصوب، در سقف قیمتی تعیین شده اعمال می شود بنابراین مسافران با آگاهی از نرخ ها، - به گز ارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آبان ماه امسال بود که با توجه به در نظر گرفتن عوامل مختلف نظیر نوسانات قیمت ارز و تورم سالانه، موضوع افزایش نرخ بلیت پرواهای داخلی مجددا مطرح شد.

در همان ماه پس از برگزاری جلسات مختلف شورای عالی هواپیمایی و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، سقف قیمتی نرخ ها مصوب و به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شد.

در نرخ نامه جدید شرکت های هواپیمایی موضوع فروش حداکثر 60 درصد ظرفیت پروازها هم تا اندازه ای در نظر گرفته شد چون بر اساس مصوبه شورای عالی هواپیمایی شرکت های هواپیمایی در نیمه سوم سال و با شیوع بیشتر کرونا، موظف به فروش حداکثر 60 درصد ظرفیت پروازها شدند و سازمان هواپیمایی کشوری هم به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد که از اول آبان ماه 99 فقط 60 درصد ظرفیت هواپیماها، فروخته شود.

* فروش حداکثر 60 درصد ظرفیت در ایام نوروز اعمال می شود موضوع فروش فقط 60 درصد ظرفیت پروازها برای ایام نوروز هم اعمال می شود بدین ترتیب مسافران حتما توجه داشته باشند که در ایام نوروز هم فاصله گذاری در پروازها رعایت شده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بلیت پروازهای نوروز بر اساس سقف قیمتی/مسافران بلیت را گران تر نخرند+ نرخ نامه

عرضه بلیت پروازهای نوروز بر اساس سقف قیمتی/مسافران بلیت را گران تر نخرند+ نرخ نامه