مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09سياسي

ارائه خدمات درمانی به جانبازان بدون توجه به درصد جانبازی آنان است


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش کرده ایم نیازهای درمانی ایثارگران را بر اساس تجربه و با همفکری پزشکان کشور با آخرین متدهایی که برای درمان افراد مطرح است برطرف کنیم.

- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش کرده ایم نیازهای درمانی ایثارگران را بر اساس تجربه و با همفکری پزشکان کشور با آخرین متدهایی که برای درمان افراد مطرح است برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا عباسپور در سفر خود به استان اصفهان با حضور در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، به بررسی مشکلات حوزه درمان ایثارگران استان اصفهان پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط مهندس اوحدی در سال 1399 اعتبارات مناسبی در حوزه درمان ایثارگران جذب شد و امیدواریم این روند در سال 1400 نیز تداوم داشته باشد تا شاهد مرتفع شدن هر چه بیشتر مشکلات درمانی ایثارگران باشیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده های مربوط به دریافت حق پرستاری گفت: این پرونده ها به ویژه در خصوص والدین معظم شهدا باید سریعاً پیگیری و تعیین تکلیف شوند.

استان اصفهان از جمله قوی ترین استان ها در حوزه درمان تخصصی است و در بحث کمیسیون های این استان باید شاهد به صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به جانبازان بدون توجه به درصد جانبازی آنان است

ارائه خدمات درمانی به جانبازان بدون توجه به درصد جانبازی آنان است