مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-09اقتصادي

ایران خودرو سال آینده تعهد معوق نخواهد داشت


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تخصیص بودجه دولت برای توسعه موتور سه استوانه طبق مصوبه قانون بودجه سال آینده در مجلس خبر داد و ضمن آن تاکید کرد که سال آینده هیچ تعهد معوقی نخواهیم داشت.

- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تخصیص بودجه دولت برای توسعه موتور سه استوانه طبق مصوبه قانون بودجه سال آینده در مجلس خبر داد و ضمن آن تاکید کرد که سال آینده هیچ تعهد معوقی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مقیمی ضمن اعلام خبر تخصیص بودجه دولت برای توسعه موتور سه استوانه در حاشیه یک مراسم درون سازمانی این گروه خودروسازی، اظهار کرد: سهم حوزه تحقیق و توسعه از فروش ایران خودرو از 0.

6 درصد در سال 1397 به 3.

4 درصد در سال جاری افزایش یافته است که این امر می تواند مسیر توسعه را هموارتر کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تحقق کامل اهداف تولید در سال جهش تولید با اعلام تولید 490 هزار دستگاه تا دو روز گذشته (17 اسفند)، گفت: اوایل هفته آینده از مرز تولید 0.

5 میلیون دستگاه خودرو نیز عبور خواهیم کرد.

کاهش تولید خودروهای مونتاژی ایران خودرو به زیر 10 هزار دستگاه وی ضمن اشاره به کاهش تعداد تولید خودروهای مونتاژی در سبد تولیدی سال جاری ایران خودرو، افزود: برنامه ما در سال جاری تمرکز بر تولید داخل بوده و توانسته ایم با همت قطعه سازان کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو سال آینده تعهد معوق نخواهد داشت

ایران خودرو سال آینده تعهد معوق نخواهد داشت