مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-09اجتماعي

شیراز ورود ممنوع شد!


با تصمیم ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، از آخرین هفته سال 99 تا پایان تعطیلات نوروزی، سفر به شیراز برای خودروهای با پلاک غیربومی، - ممنوع خواهد شد؛ ممنوعیتی که شامل حال پلاک های شهرستان های فارس نیز می شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا، با بیان اینکه سفر به شهر شیراز، از هر مقصدی با خودروی شخصی، با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال کروناویروس، در کل تعطیلات پایان سال و نوروز، ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز عبدالرضا قاسمپور با اشاره به اینکه برای خودروهای متخلف، جریمه 500 هزار تومانی درنظر گرفته و اعمال می شود، گفت: سفر با وسایل نقلیه عمومی زمینی، ریلی و هوایی، مشروط به اسکان در مراکز اقامتی مجاز، امکان پذیر خواهد بود.

معاون استانداری فارس همچنین تاکید کرد که مراکز گردشگری و تفریحی نیز با شرایطی خاص پذیرای بازدیدکنندگان است بطوری که علاقه مندان باید از قبل بلیت این مراکز را تهیه کرده باشند.

فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز نیز اعلام کرد که با توجه به مصوبه ستاد استانی، تدابیری برای جلوگیری از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شیراز اتخاذ و اجرا می شود.

محمدرضا امیری گفت: مردم عزیز شیراز مهمان نواز هستند، اما نوروز 1400، با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، دروازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز ورود ممنوع شد!

شیراز ورود ممنوع شد!