مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-09فناوري

چگونه فضای مجازی را برای بچه ها امن تر کنیم؟ /انواع روش های کنترل برای والدین


والدین امروزی با یک چالش بزرگ هم روبرو هستند، ارزیابی جوانب مثبت و منفی آزادی دیجیتالی به فرزندان و تعیین مرزهای این آزادی که همیشه برایشان مسأله مهمی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، والدین در حال تربیت نسل جدیدی از بچه ها هستند.

کودکان تبلت در دست دارند و نوجوانان برای برقراری ارتباط از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، همچنین اکثر مدارس رایانه و تبلت را در برنامه درسی خود قرار داده اند.

والدین به فرزندان و نوجوانان خود اجازه می دهند تلفن همراه داشته باشند زیرا این کار یک روش عالی برای برقراری ارتباط با آنها است و می دانند که فرزندانشان کجا هستند و در چه شرایطی قرار دارند.

اما والدین امروزی با یک چالش بزرگ هم روبرو هستند، ارزیابی جوانب مثبت و منفی آزادی دیجیتالی به فرزندان و تعیین مرزهای این آزادی که همیشه برایشان مسأله مهمی محسوب می شود.

در همین راستا مریم داوردان، کارشناس تربیتی سامانه کدومو  در یادداشتی پیرامون انواع کنترل والدین در عصر حاضر مطالبی را عنوان کرده است که در زیر می خوانید: اکثر والدین می دانند که محدود کردن دسترسی کودکان به اینترنت می تواند بر توانایی آنها در یادگیری و رشد تأثیر بگذارد اما به این معنا نیست که کودکان را در معرض تهدیدهایی که محتوای آنلاین دارد قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فضای مجازی را برای بچه ها امن تر کنیم؟ /انواع روش های کنترل برای والدین

چگونه فضای مجازی را برای بچه ها امن تر کنیم؟ /انواع روش های کنترل برای والدین