مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-09سياسي

شکایت نمایندگان از روحانی به کجا رسید؟


غضنفر آبادیرییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: عده ای از نمایندگان شکایتی از رییس جمهور درخصوص استنکاف وی از ابلاغ برخی از قوانین داشتند که در کمیسیون بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تسنیم نوشت: رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از شکایت نمایندگان از رییس جمهور درخصوص استنکاف از ابلاغ قوانین خبر داد.

حجت السلام موسی غضنفر آبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً عده ای از نمایندگان شکایتی از رییس جمهور درخصوص استنکاف وی از ابلاغ برخی از قوانین داشتند که در کمیسیون بررسی شد، گفت: این شکایت در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس به کمیسیون ارجاع شده بود.

وی با بیان اینکه 11 مورد از قوانین وجود داشت که رییس جمهور آنها را برای اجرای شدن امضا نکرده بود، ادامه داد: در جلسه ای که با مسئولان دولتی در کمیسیون داشتیم آنها اعلام کردند که رییس جمهور از 11 مورد 3 مورد را امضا کرده است و 9 مورد امضا وی را برای ابلاغ نداشته است.

نماینده بم در مجلس تصریح کرد: دولتی ها مدعی هستند اینکه رییس جمهور این قوانین را برای ابلاغ امضا نکرده است به معنای این نیست که این قوانین را قبول ندارد بلکه فرصت نبوده است که این قوانین را برای اجرا امضا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت نمایندگان از روحانی به کجا رسید؟

شکایت نمایندگان از روحانی به کجا رسید؟