مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-09سياسي

سرانه مطالبه گری در استان مرکزی پایین است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: سرانه مطابه گری در استان مرکزی و سطح پرداختن روایی به موضوعات اجتماعی پایین است.

- ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: سرانه مطابه گری در استان مرکزی و سطح پرداختن روایی به موضوعات اجتماعی پایین است.

محسن خیرمند 19 اسفندماه در نشست هم اندیشی با نخبگان، با تاکید بر اینکه حوزه اجتماعی حوزه ای پرکاربرد، اما مغفول است و در دستگاه های اجرایی و برخی رسانه ها دچار کم توجهی شده است، افزود: عدم پرداختن روایی به مسائل اجتماعی یکی از خلاءهای موجود در این عرصه است.

وی بر لزوم توجه به مسئله مطالبه گری که پیش شرط اعتماد است، تاکید کرد: به عنوان یک شاخص مهم باید در جوامع، مطالبه گری در موضوعات مختلف دنبال شود.

سرانه مطالبه گری مردم در استان مرکزی بالا نیست.

با وجود اینکه مطالبه گری به امید و اعتماد و کارا شدن سیستم می انجامد، اما برای جبران کمبود این شاخص در استان باید از قدرت رسانه ها استفاده شود.

خیرمند با بیان اینکه در بحث 55 متری و پاساژهای ناایمن، با ورود رسانه ها کار به نتایج خوبی رسید، افزود: در موضوعات اجتماعی می توان به خوبی از ظرفیت رسانه ها برای رفع مشکلات بهره مند شد، به همین دلیل تصمیم بر این شد که ارتباط با خبرگزاری ها و رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مطالبه گری در استان مرکزی پایین است

سرانه مطالبه گری در استان مرکزی پایین است