مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-09سياسي

فصل جدید «از سرنوشت» ساخته می شود


تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با رویکرد موانع تولید داخلی برای جوانان به زودی آغاز می شود و در این فصل جوانان ازدواج می کنند.

- تصویربرداری فصل چهارم سریال از سرنوشت با رویکرد موانع تولید داخلی برای جوانان به زودی آغاز می شود و در این فصل جوانان ازدواج می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیمافیلم، علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال از سرنوشت گفت: مراحل پیش تولید را سپری کردیم و به زودی تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.

او درباره رویکرد جدید سریال در فصل چهارم گفت: در این فصل تلاش داریم تا موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر بکشیم.

در این بخش به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه داریم و جوانان در این بخش تشکیل خانواده می دهند.

این تهیه کننده درباره بازیگران مجموعه گفت: بازیگران قدیمی سریال مثل آقایان پاکدل و واشقانی در گروه حضور دارند و به فراخور داستان بازیگرانی به گروه اضافه خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که قصه فصل چهارم چگونه طراحی شده و چقدر به فصل های قبل مرتبط است؟ گفت: ارتباط قصه با فصل های پیشین جزء لاینفک سریال است اما اگر بیننده ای نتوانسته باشد فصل های پیشین را ببیند و تنها به دیدن فصل چهارم بنشیند دچار سردرگمی نمی شود زیرا قصه ای مستقل برای کار طراحی شده است اما بهتر است شبکه زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید «از سرنوشت» ساخته می شود

فصل جدید «از سرنوشت» ساخته می شود