مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-09پزشكي

درصد کمی از پزشکان مراکز درمانی نسخه نویسی الکترونیک انجام می دهند


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با تأکید به اینکه صددرصد در مطب های استان نسخه نویسی الکترونیک استقرار یافته است، مطرح کرد: در بخش درمانگاه ها و مراکز دولتی و دانشگاهی اقدامات خوبی طی دو ماه اخیر انجام شده و تقریباً می توان گفت اکثر بیمارستان ها نسخه نویسی .

- ایسنا/همدان مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با تأکید به اینکه صددرصد در مطب های استان نسخه نویسی الکترونیک استقرار یافته است، مطرح کرد: در بخش درمانگاه ها و مراکز دولتی و دانشگاهی اقدامات خوبی طی دو ماه اخیر انجام شده و تقریباً می توان گفت اکثر بیمارستان ها نسخه نویسی را هم آغاز کردند اما درصد کمی از پزشکان این کار را انجام می دهند که ما سعی داریم تعداد آنها را افزایش دهیم.

دکتر سعید فرجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اظهار کرد: طبق قانون برنامه ششم توسعه که از سال 1396 تا 1400 را شامل می شود، باید خدمات سلامت در قالب پرونده الکترونیک سلامت طی سال های اولیه همچون 97 و 98 استقرار می یافت که به دنبال آن تا شش ماه سازمان های بیمه گر سازوکار جبران خدمت و تنظیم سندها را انجام می دادند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نسخ الکترونیک باید همراهی لازم صورت می گرفت تا خدمات بیمه ای به صورت الکترونیکی در راستای پرونده الکترونیک سلامت اجرایی می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد کمی از پزشکان مراکز درمانی نسخه نویسی الکترونیک انجام می دهند

درصد کمی از پزشکان مراکز درمانی نسخه نویسی الکترونیک انجام می دهند