مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-09اقتصادي

در آخرین روزهای سال 65 زندانی به آغوش خانواده باز می گردند


مدیرکل زندان های استان البرز با اشاره به اینکه 6 ماه ابتدایی سال جاری 500 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های البرز آزاد شدند، گفت: در روزهای پایانی سال 65 زندانی غیرعمد دیگر به همت خیرین البرزی به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: طبق روال هر سال خیرین و نیکوکاران به کمک ستاد دیه اقدام به آزادسازی تعدادی از زندانیانی می کنند که به واسطه  جرایم غیرعمد و یا بدهی مالی نعمت آزادی از آنها سلب شده است.

وی ادامه داد: بدون شک حضور این افراد در زندان علاوه بر اینکه باعث افزایش جمعیت زندان ها می شود، آسیب و تبعات اجتماعی و .

زیادی در پی دارد.

وی توضیح داد: به همت خیرین البرزی در شش ماهه اول امسال حدود 500 زندانی با بدهی مالی از زندانهای استان آزاد شده اند و طی امروز و فردا نیز 65 نفر دیگر آزاد می شوند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تبعات وجود چند زندان در البرز گفت: بدون شک وجود زندان در داخل شهر مشکلات زیادی به همراه دارد به همین دلیل باید با تخصیص زمین و اعتبار مناسب زندان هایی در خارج از محدوده شهری و سکونتگاهی استان ساخته شود و زندان های فعلی به مرور تغییر مکان بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آخرین روزهای سال 65 زندانی به آغوش خانواده باز می گردند

در آخرین روزهای سال 65 زندانی به آغوش خانواده باز می گردند