مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-09اقتصادي

کشاورزان خراسان شمالی بر سر پیازهایشان می گریند


با وجود اینکه سال هاست مسئولان مرتبط با حوزه کشاورزی تاکید دارند تا کشاورزان بر اساس الگوهای کشت شده و منابع آبی موجود در هر منطقه کشت محصولات را انجام دهند اما بسیاری از آن ها گوششان بدهکار نیست و کار خود را انجام می دهند.

- ایسنا/خراسان شمالی با وجود اینکه سال هاست مسئولان مرتبط با حوزه کشاورزی تاکید دارند تا کشاورزان بر اساس الگوهای کشت شده و منابع آبی موجود در هر منطقه کشت محصولات را انجام دهند اما بسیاری از آن ها گوششان بدهکار نیست و کار خود را انجام می دهند.

پیاز یکی از این محصولات است که چند سالی است کشت آن در خراسان شمالی رونق زیادی گرفته و همیشه مسئولان اعلام می کنند که این محصول مازاد بر نیاز کشت می شود اما قیمت مناسب آن به واسطه انجام اموری همچون بازاریابی های خوب صورت گرفته توسط صادرکنندگان و خروج آن به بازارهای هدف خارجی سبب شده تا کشاورزان برای سود بیشتر اقدام به کشت این محصول کنند.

امسال نیز کشاورزان و تعدادی از دلال ها (بروکروها) اقدام به انبار محصول پیاز کردند تا شاید بتوانند از تولید و فروش آن سود بیشتری کنند اما این مرتبه بخت با آن ها یار نبوده و قیمت پیازهای انبار شده رو به افول رفته و نگرانی از آن است که شاید مشتری برای پیازها پیدا نشود و خراب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان خراسان شمالی بر سر پیازهایشان می گریند

کشاورزان خراسان شمالی بر سر پیازهایشان می گریند