مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09اقتصادي

جوابیه صمت به یک گزارش/ از ناآگاه خواندن مدیران دولتی تا پاسخ های متقابل خبرنگار


بعد از انتشار اخباری مبنی اخراج کارگران یکی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری و پیگیری های متعدد بعد از حدود 9 ماه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد بعد از انتشار اخباری مبنی اخراج کارگران یکی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری و همچنین درج گزارشی با عنوان .

در ابتدا جوابیه سازمان صمت را با هم بخوانیم.

سلام در سال های اخیر صمت استان روی ریل پیشرفت در حرکت است و نگاهی گذرا به آنچه در شهرکهای صنعتی استان می گذرد و مقایسه اندک با سایر استان های کشور بیانگر این واقعیت است که بر اساس آخرین پایش صنعتی استان در حال حاضر از قریب به 1100 واحد صنعتی، 934 واحد فعال در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و جالب است بدانید هم اکنون 22 هزار نفر بصورت مستقیم صرفاً در واحدهای صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند و در خصوص سرمایه گذاری های صنعتی هم نه تنها سرمایه گذاران فرار نکردند بلکه افزایش استقبال از سرمایه گذاری های صنعتی تا حدی بوده که هم اکنون در برخی از شهرک های صنعتی استان از جمله شهرکرد- سامان یک و دو-سندگان-بن و.

زمینی برای واگذاری وجود ندارد به عنوان نمونه از ابتدای امسال تاکنون با صدور 554 جواز تاسیس صنعتی علاوه بر تحقق 100 درصدی شاخص سرمایه گذاری هدف گذاری شده سالجاری نسبت به مدت مشابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه صمت به یک گزارش/ از ناآگاه خواندن مدیران دولتی تا پاسخ های متقابل خبرنگار

جوابیه صمت به یک گزارش/ از ناآگاه خواندن مدیران دولتی تا پاسخ های متقابل خبرنگار