مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-09اقتصادي

نبود مرغ در بازار همدان ضعف سازمان صمت همدان نیست


همدان _ رییس سازمان صمت استان همدان گفت: اینکه می گویند مرغ در مرغداری بود، اما در بازار نبود ضعف سازمان صمت نیست، چراکه اگر صمت کنترل نمی کرد مرغ وارد بازار همدان نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا متین در جلسه ستاد امر به معروف استان همدان درباره وضعیت مرغ در همدان و نبود آن در بازار اظهار داشت: اینکه می گویند مرغ در مرغداری بود، اما در بازار نبود ضعف سازمان صمت نیست بلکه برعکس است چراکه اگر صمت کنترل نمی کرد مرغ وارد بازار همدان نمی شد و به استان های دیگر می رفت چراکه اختلاف قیمت مرغ در آن روزها با دیگر استان ها هفت هزار تومان تفاوت داشت.

وی افزود: این موضوع چند روز ادامه داشت و به دلیل گلایه آیت الله شعبانی موضوع در ستاد تنظیم بازار مطرح و مقرر شد میانگین قیمت استان های دیگر در استان همدان لحاظ شود چراکه ما پایین ترین قیمت مرغ را در بین استان ها داریم.

رییس سازمان صمت همدان عنوان کرد: بازرسان سازمان صمت شبانه روزی پای کار هستند و از پنج اسفند ماه نیز با ورود به مسئله توزیع مرغ و تخم مرغ ضمن جریمه کردن واحدهای متخلف تلاش کردیم مرغ با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی با تشریح مشکلات موجود برای توزیع گوشت مرغ در استان و پایین بودن قیمت گوشت مرغ در همدان نسبت به استان های دیگر بیان کرد: به مرغداران گفتیم شما به ما 25 تن مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مرغ در بازار همدان ضعف سازمان صمت همدان نیست

نبود مرغ در بازار همدان ضعف سازمان صمت همدان نیست