مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-09اقتصادي

راهکارهای حل مشکلات معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد


نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت براساس دستورالعمل ها و سیاست های قوه قضاییه و دستور رییس کل دادگستری استان کرمان در راستای حمایت از تولید برگزار و راهکارهای حل مشکلات تعدادی از معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد.

- ایسنا/کرمان نشست حمایت قضایی از فعالان اقتصادی حوزه معدن در شهرستان جیرفت براساس دستورالعمل ها و سیاست های قوه قضاییه و دستور رییس کل دادگستری استان کرمان در راستای حمایت از تولید برگزار و راهکارهای حل مشکلات تعدادی از معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد.

رییس داگستری شهرستان جیرفت در حاشیه این نشست گفت: نشست های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان به صورت مستمر در شهرستان برگزار می شود تا با استفاده از ابزارهای حقوقی و قانونی موجود در راستای تسهیل روند تولید بر مبنای حمایت های قضایی اقدام شود.

اصغر ستایی مختاری اظهار کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به جهش تولید نام گرفته یکی از اولویت ها و برنامه های دستگاه قضایی حمایت همه جانبه از تولید و فعالان اقتصادی است.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل شورای حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در دادگستری شهرستانها از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای حل مشکلات معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد

راهکارهای حل مشکلات معدن کاران جنوب استان کرمان بررسی شد