مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-09سياسي

توضیحات یک نماینده مجلس در مورد سقف افزایش حقوق ها در سال 1400


مجتبی یوسیفی عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه افزایش 25درصدی حقوق دارای سقف است، گفت: معتقدم در پرداخت دستمزد نباید تبعیضی صورت بگیرد و همه باید بر اساس یک مبنا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک عضو کمیسیون تلفیق به بررسی ابعاد مختلف مصوبه بودجه سال 1400 و نقاط قوت آن پرداخت و با بیان اینکه افزایش 25درصدی حقوق دارای سقف است، گفت: معتقدم در پرداخت دستمزد نباید تبعیضی صورت بگیرد و همه باید بر اساس یک مبنا باشد.

مجتبی یوسفی درباره بررسی کلیات بودجه سال 1400 در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال 1400 به هر سختی و فراز و نشیبی بود و با حجم کار بسیار زیاد شبانه روزی و در سه شفیت مجلس شورای اسلامی روند رسیدگی خود را به نفع مردم طی کرد.

این عضو کمیسیون تلفیق سال 1400 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تفاوت هایی که این بودجه با بودجه های قبلی داشت این بود که نمایندگان از نگاه منطقه ای و حوزه انتخابیه فاصله گرفتند و به سمت نگاه های ملی و اصلاح برخی از ساختار ها گام برداشتند.

البته مدعی نیستم که قطع به یقین همه چیز اصلاح شده است اما در مجموع اصلاحات رو به جلو بود.

وی خاطر نشان کرد: قبل از ورود به بحث بودجه سال 1400 به بحث اصلاح ساختار بودجه مواردی را مطرح کردیم و مصوب شد که متاسفانه به این بودجه نرسید اما در بحث کلیات تاثیراتی گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات یک نماینده مجلس در مورد سقف افزایش حقوق ها در سال 1400

توضیحات یک نماینده مجلس در مورد سقف افزایش حقوق ها در سال 1400