مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-09بين الملل

دعوت آمریکا برای احیای مذاکرات صلح خاورمیانه/ حملات به عربستان غیر قابل قبول است


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی به حمله اخیر انصارالله یمن به عربستان، مسائل مربوط به افغانستان، فلسطین و رژیم صهیونیستی، لبنان و ونزوئلا پرداخت.

- دعوت آمریکا برای احیای مذاکرات صلح خاورمیانه/ "حملات به عربستان غیر قابل قبول است" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی به حمله اخیر انصارالله یمن به عربستان، مسائل مربوط به افغانستان، فلسطین و رژیم صهیونیستی، لبنان و ونزوئلا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی با اشاره به حملات اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله به عربستان گفت که این حملات غیر قابل قبول و خطرناک هستند و جان غیر نظامیان و آمریکایی ها را تهدید کرد.

وی با چشم پوشی از تجاوزات ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به ملت بی سلاح یمن، مدعی شد: چنین حملاتی اقدامی نیست که توسط یک گروه جدی در زمینه صلح انجام شوند و حوثی ها باید این حملات را متوقف کرده و آمادگی شان برای ورود به روند سیاسی و مذاکره برای دستیابی به صلح را نشان دهند.

پرایس درباره افغانستان نیز گفت: زلمای خلیل زاد، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان دوشنبه به اسلام آباد سفر کرد و این سفر را برای حمایت از روند مذاکره با طالبان انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت آمریکا برای احیای مذاکرات صلح خاورمیانه/ حملات به عربستان غیر قابل قبول است

دعوت آمریکا برای احیای مذاکرات صلح خاورمیانه/ حملات به عربستان غیر قابل قبول است