مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-09سياسي

روایتی از نگرانی حاج قاسم از نفوذ در نهاد ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یدالله جوانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی تحت عنوان احمدی نژاد؛ گام به گام در بی راهه نوشت: تار های رییس جمهور سابق در ماه های اخیر نشان می دهد، - رفتار های رییس جمهور سابق در ماه های اخیر نشان می دهد، او تصمیم گرفته است با پیاده سازی چندین سناریو، آمدنش به عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 را به یک مطالبه مردمی تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یدالله جوانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی تحت عنوان احمدی نژاد؛ گام به گام در بی راهه نوشت: تار های رییس جمهور سابق در ماه های اخیر نشان می دهد، او تصمیم گرفته است با پیاده سازی چندین سناریو، آمدنش به عرصه انتخابات 1400 را به یک مطالبه مردمی تبدیل کند.

به حکم وظیفه در این نوشتار، چند نکته را برای طرفداران ایشان یادآور می شوم؛ امید آنکه با تأسی به سخن مولی علی (ع) که اولین ویژگی اهل بصیرت را تفکر، اندیشیدن و خردورزی (فَإِنَّمَا الْبَصِیرُ مَنْ سَمِعَ فَتَفَکَّرَ) دانستند؛ این نکات مورد توجه و تأمل مخاطب نوشتار قرار گیرد.

طرفداران امروز احمدی نژاد را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد:گروه اول از طرفداران احمدی نژاد، توده هایی از مردم محروم و کم برخورداری هستند که در نگاه آنان، رییس جمهور سابق فردی دلسوز و اهل خدمت به محرومان نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نگرانی حاج قاسم از نفوذ در نهاد ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد

روایتی از نگرانی حاج قاسم از نفوذ در نهاد ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد