مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-09اقتصادي

استاندار تهران: بارها به شهرداری تذکر دادیم


استاندار تهران با انتقاد از وضعیت نابسامان بساط گستران در پایتخت اعلام کرد: شهرداری مسئول مستقیم ساماندهی این افراد است و باید در این زمینه اقدام جدی انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه گفت: در هفته های گذشته بارها با شهرداری تهران مکاتبه کردیم که در هر منطقه مکانی مناسب برای بساط گستران در نظر بگیرد اما در ساعات مختلف و در نقاط شلوغ از جمله میدان هفت تیر، میدان ولیعصر (عج) و همچنین میدان امام حسین (ع) فعالیت بی ضابطه دستفروشان را مشاهده می کنیم.

محسنی بندپی تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش میزان شیوع ویروس کرونا کاهش فاصله گذاری اجتماعی در بازارها و وسایل حمل و نقل عمومی است که شهرداری تهران در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام دهد.

وی از شهروندان خواست در این شرایط سخت کرونایی از حضور در اماکن پر ازدحام همچون بازار تهران پرهیز کنند و گفت: هرچند یک سالی است که مردم به واسطه شیوع ویروس کرونا به لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار ندارند اما شهروندان باید حفظ سلامتی خود و خانواده را در اولویت کاری قرار دهند و از تردد در اماکن پر ازدحام و شلوغ خودداری کنند.

روند ابتلا به کرونا در تهران همچنان افزایشی است محسنی بندپی همچنین درباره وضعیت کرونایی این استان گفت: در یک هفته گذشته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: بارها به شهرداری تذکر دادیم

استاندار تهران: بارها به شهرداری تذکر دادیم