مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-09سياسي

توزیع بیش از 16 تن مرغ منجمد میان نیازمندان استان قزوین


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با ایام پایانی سال 16,5 تن مرغ منجمد میان خانواده های نیازمند تحت حمایت توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند از ظرفیت های مختلف برای خدمت رسانی به نیامندان و محرومان استفاده کند که در این راستا برای ایام پایانی سال و شب عید توزیع مرغ منجمد در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: مرغ منجمد با هماهنگی های فراوان تهیه و طی 24 ساعت گذشته به میزان هر خانوار دو قطعه مرغ توزیع شده که مجموع آن 16,5 تن است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: این میزان مرغ در اقصی نقاط استان و با اولویت مناطق روستایی و دوردست توزیع شده است تا در کاهش نیازهای مددجویان تأثیر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: عیدی مددجویان برابر مستمری یک ماه همزمان با کمک معیشت بهمن ماه پرداخت شد تا خانواده های نیازمند با فراغ بال نسبت به هزینه کرد آن اقدام کنند.

صیادی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم که آنچه کمک می کنیم وظیفه ماست ولی بازهم خود را بدهکار محرومان و نیازمندان دانسته و خدمات ارائه شده را با توجه به فشارهای اقتصادی ناکافی می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 16 تن مرغ منجمد میان نیازمندان استان قزوین

توزیع بیش از 16 تن مرغ منجمد میان نیازمندان استان قزوین