مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-09اقتصادي

چشم حافظ هم به ستاد کرونا /تهیه اینترنتی بلیت اماکن تاریخی


مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصمیم گیری برای حضور در آرامگاه حافظ در لحظه سال نو را منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام کرد و گفت: بلیت فروشی اینترنتی در راستای سفرهای هوشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو هوشمندسازی سفرها عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام مقابل اماکن گردشگری و ایجاد نشدن صف ورود، این روش الزامی شد.

امیری فروش اینترنتی ورودیه اماکن گردشگری را روشی برای سانس بندی و مدیریت بازدیدها عنوان کرد و افزود: بنابر آنچه در نظر داریم، حضور در آرامگاه حافظ فقط به شکل تک بلیت امکان پذیر است و در هر نوبت شماری مشخص بلیت فروخته می شود و سپس درهای آرامگاه بسته شده تا پس از پایان بازدید گروه اول، گردشگران نوبت دوم اجازه ورود پیدا می کنند.

گردشگران خارجی هم امکان بازدید گروهی ندارند وی گرچه همه این شرایط را منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا برای سفرهای نوروزی اعلام کرد اما در ادامه، گفت: برای ورود گردشگران خارجی با وجودی که اکنون امکان آن نیست و گردشگری هم مراجعه نمی کند، اما ساز و کار تهیه بلیت آنها به شیوه دیگری است و گردشگران خارجی هم امکان بازدید گروهی و تهیه بلیت به شیوه گذشته ندارند و فقط تک فروشی ورودیه انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم حافظ هم به ستاد کرونا /تهیه اینترنتی بلیت اماکن تاریخی

چشم حافظ هم به ستاد کرونا /تهیه اینترنتی بلیت اماکن تاریخی