مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-09سياسي

نظافت مبل راحتی و سلطنتی در ایام عید؛ دیجی چوب


با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی و نظافت منزل ممکن است این سوال برایتان پیش آید که بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان راحتی و سلطنتی چیست؟! - با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی و نظافت منزل ممکن است این سوال برایتان پیش آید که بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان راحتی و سلطنتی چیست؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دیجی چوب، معمولا مبلمان سلطنتی و کلاسیک از مرغوبترین نوع چوب ساخته می شوند، به همین دلیل اگر در شرایط مساعد و ایده آل مراقبتی قرار بگیرند تا سالیان سال از نسلی به نسل دیگر منتقل خواهند شد، اولین قدم برای حفظ زیبایی و بالا بردن عمر مبل، کسب آگاهی های لازم درخصوص چگونگی نظافت آن است، در ادامه به تعدادی از این موارد حفظ و تمیزکاری خواهیم پرداخت.

· برای جلوگیری از خشک شدن و از بین رفتن منبت کاری ها، قسمت های چوبی مبل سلطنتی را با یک پارچه آغشته به ترکیب سرکه و آب تمیز کنید و این فرآیند مالشی را تا زمان خشک شدن محلول از سطح مبل ادامه دهید، البته لازم به ذکر است درحال حاضر انواع واکس و روغن مبلمان نیز برای این کار تولید شده است.

· اگر دیر به دیر اقدام به تمیز کردن سطح چوبی مبل کنید به مرور زمان کدر می شود و دیگر زیبایی اولیه خود را نخواهد داشت بنابراین لازم است به صورت هفتگی با یک پارچه تمیز و بدون پرز سطح مبل سلطنتی را برق انداخته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت مبل راحتی و سلطنتی در ایام عید؛ دیجی چوب

نظافت مبل راحتی و سلطنتی در ایام عید؛ دیجی چوب