مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-09پزشكي

جراحی سندروم تونل کارپ دست با برش یک سانتی متری برای نخستین بار در مازندران


جراحی سندروم تونل کارپ در دست با یک برش یک سانتی متری برای نخستین بار در مازندران توسط دکتر علی اسماعیل تبار ارتوپد، جراح و متخصص بیماری های استخوان و مفاصل در بیمارستان دولتی 17 شهریور آمل با موفقیت انجام شده است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ قربانعلی مسافر دنیا عرصه تاخت و تاز علم و دانش است، دیگر کشورهای قلدر و مقتدر کمتر به سمت سلاح های اتمی، ابزار کشتار جمعی، سلاح های گرم و بمب اتم می روند و بیشتر سعی می کنند دستاوردهای علمی و نوآوری های خود را به رخ یکدیگر بکشانند.

تلاش پزشکان داخلی و بومی برای در اختیار گرفتن دانش نوین جهت جراحی های کم خطر با کمترین درد و حداقل عوارض ثانوی ستودنی است و این تلاش ها حتی در استان مازندران و شهرستان آمل نیز مشهود است.

جراحی سندروم تونل کارپ در دست با یک برش یک سانتی متری برای نخستین بار در مازندران از جدیدترین اقدامات جراحی در این استان است که توسط دکتر علی اسماعیل تبار ارتوپد، جراح و متخصص بیماری های استخوان و مفاصل طی روزهای گذشته در بیمارستان دولتی 17 شهریور آمل با موفقیت انجام شد.

استفاده از روش های نوین جراحی برای درمان کم خطر بیماران دکتر علی اسماعیل تبار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل این جراحی مهم و حساس را از جنبه های مختلف بررسی کرد و این دستاورد جدید را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی سندروم تونل کارپ دست با برش یک سانتی متری برای نخستین بار در مازندران

جراحی سندروم تونل کارپ دست با برش یک سانتی متری برای نخستین بار در مازندران