مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-08پزشكي

پس از کرونا دچار تپش قلب شدید به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنید


یک فوق تخصص بیماری های قلب و عروق گفت: افرادی که پس از بهبودی از کرونا ویروس دچار تپش قلب می شوند حتما به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنند.

- ایسنا/لرستان یک فوق تخصص بیماری های قلب و عروق گفت: افرادی که پس از بهبودی از کرونا ویروس دچار تپش قلب می شوند حتما به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنند.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کرونا بیماری ویروسی بوده و هنگامی که وارد بدن می شود ممکن است هر ارگانی از جمله ریه، قلب، گوارش و .

را درگیر کند.

این فوق تخصص بیماری های قلب و عروق اضافه کرد: این ویروس بیشتر دستگاه تنفسی را درگیر می کند و افرادی که بعد از کرونا ویروس دچار تپش قلب می شوند ممکن است این موضوع از ناشی از اضطراب و نگرانی از کرونا ویروس باشد.

ابراهیمی افزود: افراد پس از بهبودی از بیماری کرونا ویروس آزامش خود را حفظ کرده و اضطراب به خود راه ندهند.

این متخصص داخلی گفت: افرادی که پس از بهبودی از کرونا ویروس دچار تپش قلب می شوند حتما به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنند و نوار قلب بگیرند چرا که گاهی احساس تپش دارند.

وی با بیان اینکه افرادی که احساس تپش قلب دارند که باید داروی ضد اضطراب مصرف کنند، ادامه داد: چنانچه ضربان قلب افراد بالای 100 باشد باید بررسی علمی صورت گیرد که آیا مربوط به کروناست، یا اضطراب و یا پرکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از کرونا دچار تپش قلب شدید به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنید

پس از کرونا دچار تپش قلب شدید به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه کنید