مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:502021-03-08اجتماعي

فعالیت 117 گروه پرورشی و فرهنگی در فضای مجازی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: 117 گروه پرورشی و فرهنگی در استان در فضای مجازی در حال فعالیت هستند، ما در حوزه پرورشی کانال «در مسیر حیات طیبه» را داریم که تقریباً 5000 نفر عضو دارد.

- ایسنا/لرستان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: 117 گروه پرورشی و فرهنگی در استان در فضای مجازی در حال فعالیت هستند، ما در حوزه پرورشی کانال در مسیر حیات طیبه را داریم که تقریباً 5000 نفر عضو دارد.

حجت اله مؤمنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هیچ فعالیت تربیتی و پرورشی در زیست بوم جدیدی که ایجاد شده تعطیل بردار نیست، تنها شیوه اجرای آن تغییر کرده است.

وی با اشاره به این که اساس کار و فعالیت ما در زیست بوم جدید و بعد از شیوع ویروس کرونا، فعالیت در فضای مجازی است، عنوان کرد: آموزش و پرورش یک اپلیکیشن با ظرفیت با فرصت های غیرقابل تصور در حوزه های آموزشی و پژوهشی ایجاد کرده است.

مؤمنی تصریح کرد: در حوزه معاونت آموزشی و پرورشی 36 کانال ملی و کشوری در حوزه پرورشی، تربیتی و فرهنگی در حال بارگذاری محتوا هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: همچنین 117 گروه پرورشی و فرهنگی در استان در فضای مجازی در حال فعالیت هستند، ما در حوزه پرورشی کانال در مسیر حیات طیبه را داریم که تقریباً 5000 نفر عضو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 117 گروه پرورشی و فرهنگی در فضای مجازی

فعالیت 117 گروه پرورشی و فرهنگی در فضای مجازی