مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:452021-03-08اجتماعي

قبولی دانش آموزان بروجرد در المپیادهای کشوری 50 درصد رشد داشته است


سال گذشته قبولی دانش آموزان شهرستان در المپیادهای کشوری 50 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: سال گذشته قبولی دانش آموزان شهرستان در المپیادهای کشوری 50 درصد رشد داشته است.

محمد مهرافزون در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت دانش آموزان نخبه و برتر علمی در عرصه المپیادهای علمی کشور در سال جاری تحصیلی در روز جمعه 15 اسفندماه آغاز و تا چهارشنبه 20 اسفندماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها تعداد 566 دانش آموز برتر بروجردی با سایر دانش آموزان به رقابت خواهند پرداخت و بروجرد ازنظر تعداد ثبت نام کنندگان در این رقابت ها در سطح استان رتبه نخست را دارا است.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: این المپیادها در 12 رشته کامپیوتر، جغرافی، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، سلول های بنیادین، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت و ادبی برگزار خواهد شد.

مهرافزون اضافه کرد: منتخبین این مرحله جهت راه یابی به تیم طلایی و اعزامی کشور در مرحله دوم در سال 1400 به رقابت خواهند پرداخت و در سال گذشته شهرستان بروجرد با رشد 50 درصدی قبولی دانش آموزان برای دومین سال متوالی حائز رتبه برتر استان با مجموعه 93 رتبه برتر المپیادهای 12 گانه علمی در سطح کشور را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی دانش آموزان بروجرد در المپیادهای کشوری 50 درصد رشد داشته است

قبولی دانش آموزان بروجرد در المپیادهای کشوری 50 درصد رشد داشته است