مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:352021-03-08سياسي

رعایت اصل بی طرفی اولویت اصلی برگزاری انتخابات 1400 در ری است


رعایت اصل بی طرفی اولویت اصلی برگزاری انتخابات 1400 در ری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری آیین کاشت 20 هزار اصله نهال در شهر قیام دشت که به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری برگزار شد اظهار داشت: شورای اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی با نظارت قانونمند و تصمیم گیری در امور شهر و روستا می تواند نقش مهمی در توسعه و دستیابی به اهداف حقوق شهروندی و افزایش رضایت عمومی داشته باشد.

توکلی کجانی گفت: یکی از عوامل توسعه و پیشرفت در شهرها و روستاها حضور افراد اصلح، دلسوز، متخصص و متعهد در عرصه های مدیریت است که می توان در انتخابات شوراهای اسلامی این موضوع با انتخاب اینگونه افراد محقق شود.

وی بیان داشت: در برگزاری انتخابات خردادماه 1400 در انتخابات شهرستان ری رعایت اصل بی طرفی به عنوان یک رویکرد و اولویت قرار دارد و هدف تمامی مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان پرهیز از هرگونه جانبداری است تا انتخاباتی سالم و در سایه امنیت کامل برگزار شود.

معاون استاندار تهران در ادامه بیان داشت: یکی از راه های هدایت شوراها به یک جایگاه مناسب در نظام سیاسی و اجتماعی کشور، توجه به امر آموزش قانون و آشنایی بیشتر با شرح وظایف و اختیارات آنان است که در این زمینه باید توجه لازم صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصل بی طرفی اولویت اصلی برگزاری انتخابات 1400 در ری است

رعایت اصل بی طرفی اولویت اصلی برگزاری انتخابات 1400 در ری است