مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:002021-03-08اجتماعي

جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می شود


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می شود، گفت: کرونا یک جهش را رقم زد و ما باید راهبران این جهش باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می شود، گفت: کرونا یک جهش را رقم زد و ما باید راهبران این جهش باشیم.

محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز تغییر اهداف آموزش و پرورش و اولویت ها را غفلت اصلی از رسالت دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: هیچ نهادی بالقوه تر از آموزش و پرورش نیست.

وی، دستگاه تعلیم و تربیت را رکن اصلی کشور دانست و افزود: اهداف نظام و آرمان امام و انقلاب در این نهاد به انجام می رسد.

وی با مطرح کردن این سوال که توجه کنیم ماموریت اصلی ما چیست؟ ، بیان کرد: باید گفتمان را معطوف به مسائل مهم آموزش و پرورش کنیم.

حاجی میرزایی، تحول در آموزش و پرورش را مشروط بر تحول نیروی انسانی سیستم عنوان کرد و گفت: باید بر توان و پتانسیل خود اتکا کنیم و از همه توانایی های خود حداکثر بهره را ببریم.

وی با اشاره به تاثیراتی که بحران کرونا بر امر آموزش گذاشت، یادآور شد: این پیشامد توجه مردم به آموزش و پرورش و تلاش های معلمان و فرهنگیان را شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می شود

جهش تعلیم و تربیت در دوران کرونا به دست فرهنگیان راهبری می شود