مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-08سياسي

ایجاد بوستان ویژه معلولان و جانبازان در شهرهای سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در هر یک از شهرهای این استان یک بوستان ویژه معلولان و جانبازان به همراه اجرای کامل موارد مناسب سازی در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: اقدامات لازم در زمینه مناسب سازی و تسهیل در امور معلولان و جانبازان امری دلی و خداپسندانه است و باید دستگاه های اجرایی استان نسبت به اجرای مناسب سازی ویژه تسهیل در عبور و مرور و انجام امور روزمره آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت مناسب سازی در مدارس استان سمنان تأکید کرد: آموزش و پرورش موظف است، تمامی مدارسی که در حوزه مناسب سازی با مشکل مواجه هستند را شناسایی و بررسی کرده  و طی طراحی مدون با اولویت بندی و برنامه ریزی دقیق به این ستاد ارائه کند تا نسبت به تأمین اعتبار و همچنین استفاده از کمک خیران اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: نیاز است تا شهرداری های این استان به صورت جدی و مستمر نسبت به نظارت بر امورات و عملکرد پیمانکاران در حوزه اجرای مناسب سازی معابر و پیاده روها در شهرها، پاساژها، مراکز خرید و سایر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بوستان ویژه معلولان و جانبازان در شهرهای سمنان

ایجاد بوستان ویژه معلولان و جانبازان در شهرهای سمنان