مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-08بين الملل

رزمایش نظامی آمریکا و مراکش در برابر چشمان زیردریایی سیاه چاله روسیه


نظارت دو جانبه بین زیردریایی روسیه و نیروی دریایی آمریکا و مراکش در غرب تنگه جبل طارق در حین رزمایش های مراکش و آمریکا انجام گرفت که مربوط به نظارت بر زیردریایی بود.

- رزمایش نظامی آمریکا و مراکش در برابر چشمان زیردریایی "سیاه چاله" روسیه نظارت دو جانبه بین زیردریایی روسیه و نیروی دریایی آمریکا و مراکش در غرب تنگه جبل طارق در حین رزمایش های مراکش و آمریکا انجام گرفت که مربوط به نظارت بر زیردریایی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی به نقل از یک روزنامه پرتغالی نوشت، زیردریایی معروف روسیه به نام سیاه چاله از نزدیکی سواحل پرتغال در مسیرش به سمت دریای مدیترانه عبور کرد.

نیروی دریایی پرتغال این زیردریایی روسیه را زیر نظر گرفت همانطور که این زیردریایی از سوی اسپانیا، فرانسه، انگلیس، آلمان و کشورهای دیگر اروپایی که از سواحلشان عبور کرد، زیر نظر گرفته شد.

همچنین این زیردریایی از دور از سوی کشتی نجات روسیه به نام نیکولای مورو مورد همراهی قرار گرفت.

مساله مربوطه به مسیر دریایی است که کشتی های جنگی روسیه عادت به عبور از طریق آن از دریای شمال به سمت تنگه جبل طارق و سپس خلیج فارس دارند.

نیروی دریایی روسیه سطح تحرکات کشتی ها و زیردریایی هایش را افزایش داده از جمله طی ژانویه زمانی که زیردریایی مانورهایی در چند کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نظامی آمریکا و مراکش در برابر چشمان زیردریایی سیاه چاله روسیه

رزمایش نظامی آمریکا و مراکش در برابر چشمان زیردریایی سیاه چاله روسیه