مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-08بين الملل

آمریکا: طالبان افغانستان به برخی شروط عمل نکرده است


فرمانده تروریست های آمریکا در منطقه در مصاحبه ای مدعی شد که طالبان افغانستان به تعدادی از شروطی که لازمه کاهش نیروهای آمریکا است عمل نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کنت مک کنزی فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه مدعی شد که برآورد وی این است که است.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می کرد، گفت: در جریان موج حملات اخیر به عربستان اقدامات متعددی در کمک به دفاع از عربستان سعودی انجام دادیم.

این مقام آمریکایی در این مصاحبه در حالی مدعی تمایل سعودی ها به راه حل سیاسی در جنگ یمن می شود که تا چند روز دیگر هفتمین سال شروع تجاوز و محاصره همه جانبه ائتلاف متجاوز سعودی به یمن فرا می رسد و طی این مدت هزاران یمنی به خاک و خون کشیده شده اند.

این مقام نظامی آمریکایی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در واکنش به جنایت آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی اضافه کرد: در ژانویه 2020 و پس از حمله ایران به پایگاه عین الاسد در آستانه ورود به جنگ با ایران بودیم.

سردار حسین سلامی فرمانده کل ، تصریح کرده بود: آمریکایی ها فرمانده ما را شهید کرده بودند و به ما اخطار داده بودند که اگر عکس العملی نشان بدهید 52 نقطه فرهنگی کشورتان را مورد هدف قرار می دهیم ، این حرف رییس جمهور آمریکا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: طالبان افغانستان به برخی شروط عمل نکرده است

آمریکا: طالبان افغانستان به برخی شروط عمل نکرده است