مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:202021-03-08سياسي

ثبتنام کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به 4 طریق انجام می گیرد


ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به چهار طریق اپلکیشن موبایلی، کامپیوتری، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هتشرود گفت: ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به چهار طریق اپلکیشن موبایلی، کامپیوتری، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری خواهد بود.

  امین امینیان روز دوشنبه در نشست خبری، خاطر نشان کرد: علاج دردهای مزمن مردم، حضور حداکثری در پای صندوق های رای است و همه ما باید با شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح در تصمیمات خرد و کلان کشور شرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از شروع فرآیند انتخابات از 19 اسفندماه در سطح منطقه خبر داد و اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها، انتخابات شهرستان با 107 صندق رای انجام می پذیرد اما به خاطر شیوع بیماری کرونا، رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و کم کردن تجمعات، احتمال افزایش صندوق های رای محتمل است.

وی با بیان این که عمده تبلیغات نامزدها در فضای مجازی انجام می گیرد، افزود: تبلیغات زود هنگام و تخلفات دیگر، در رد و یا تایید نامزدها دخالت داده می شود که از این رو یک شعبه ویژه در دادگستری هشترود تشکیل شده است.

امینیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بهسازی محوطه مسکن مهر، شهرداری هشترود علاوه بر این که ریالی هزینه نکرده بلکه به عنوان پیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبتنام کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به 4 طریق انجام می گیرد

ثبتنام کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به 4 طریق انجام می گیرد