مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-08سياسي

امضای تفاهم نامه برای اجرای طرح جامع توسعه شهرستان تقتان


تفاهم نامه طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسولان کشوری و استانی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از استانداری سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان با حضور تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  سعیدی کیا نماینده تام الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ؛ موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان؛ فرماندار تفتان؛ حیدروند مدیرکل طرح های آبادانی و پیشرفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  و جمعی از مسولان کشوری و استانی به امضا رسید.

در راستای منویات و رهنمود های مقام معظم رهبری، طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان با مشارکت بنیاد مسکن( حساب 100 امام) و استانداری سیستان و بلوچستان با پشتوانه پژوهش های میدانی دانشگاهی و استفاده از مدیران جوان و انقلابی اجرا می شود طرح ملی آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان تفتان بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری اجرا می شود.

این طرح با اهدافی، چون رفع محرومیت و توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی، توانمندسازی اجتماعی مردم و تکیه بر قابلیت ها و توانمندی های بومی و طبیعی منطقه بر اساس پژوهش های میدانی و الگوی انجام شده در قلعه گنج اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه برای اجرای طرح جامع توسعه شهرستان تقتان

امضای تفاهم نامه برای اجرای طرح جامع توسعه شهرستان تقتان