مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-08بين الملل

خلیل زاد با رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار کرد


نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در این کشور امروز با رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان در راولپندی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، زلمای خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان امروز دوشنبه با ژنرال قمر جاوید باجوا رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان در راولپندی دیدار کرد.

در بیانیه صادره از سوی ستاد مشترک ارتش پاکستان در این خصوص آمده است که در این دیدار درباره مسائل دو جانبه و امنیت منطقه ای از جمله روند صلح افغانستان صحبت شده است.

ژنرال قمر جاوید باجوا رییس ستاد ارتش پاکستان در این دیدار مجدداً تأکید کرد که حمایت پاکستان از روند صلح در افغانستان نشانه حسن نیت اسلام آباد در این خصوص است .

در دیدار امروز که در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در شهر راولپندی انجام شد، ژنرال اسکات میلر فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در افغانستان نیز حضور داشت.

هیات آمریکایی در این دیدار از ادامه تلاش های پاکستان برای صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرده است .

مذاکرات بین الافغانی از سپتامبر 2020 آغاز شد؛ حال آنکه تاکنون راه به جایی نبرده و خشونت ها نیز به واسطه عدم تمایل نیروهای بیگانه و اشغالگر برای خروج از این کشور، افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل زاد با رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار کرد

خلیل زاد با رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار کرد