مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-08اقتصادي

استودیو صدا و دوبله حوزه هنری کردستان افتتاح شد


استودیو صدا و دوبله مهر حوزه هنری استان کردستان با حضور رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، استودیو مهر حوزه هنری استان کردستان با اعتبار25 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای راه اندازی و عصر امروز با حضور محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری کشور افتتاح شد.

رییس حوزه هنری استان کردستان در مراسم افتتاح این استودیو اظهار کرد: این استودیو با بهره مندی از بهترین امکانات و تجهیزات فنی و دولایه کامل ایزولاسیون توسط شرکت شانو از شرکت های باسابقه و حرفه ای استان در مدت زمان دو ماه آماده و از امروز رسماً فعالیت خود را آغاز می کند.

امین مرادی  خاطرنشان کرد: از ویژگی های این استودیو می توان به چند منظوره بودن آن اشاره کرد که قابلیت دوبله، ضبط آلبوم های موسیقی، تولید کتاب های صوتی و .

بخشی از آن است.

وی ادامه داد: توجه به زیر ساختها در استان از مهمترین مواردی است که مورد توجه حوزه هنری قرار گرفته است و امروز با افتتاح این استودیو مجموعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به یکی از مجهزترین مجموعه های هنری و فرهنگی و سینمایی کشور تبدیل شده است.

مرادی ادامه داد: هم اکنون ظرفیت سرانه صندلی سینما در استان کردستان با افزایش بیش از 900 صندلی رشدی دو برابری داشته است و به زودی شاهد افتتاح 9 سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استودیو صدا و دوبله حوزه هنری کردستان افتتاح شد

استودیو صدا و دوبله حوزه هنری کردستان افتتاح شد