مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-08اقتصادي

اصناف بهترین مرجع برای حفظ تعادل قیمت ها در بازار هستند


اگر کالا به اندازه نیاز بازار در اختیار اصناف قرار بگیرد، اصناف بهترین مرجع برای حفظ تعادل قیمت ها و عرضه مناسب در بازار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی در نشست وب کنفراس هماهنگی اجرای طرح توزیع مویرگی کالای اساسی در واحدهای صنفی منتخب با حضور غلامرضا حسن پور رییس توزیع می شوند تنها مزیتی که دارند بحث ارائه فاکتور است که باید تلاش کنیم واحدهای صنفی نیز در این راستا حرکت کنند تا در حوزه رقابت دچار خلاء نشویم .

ممبینی اظهار داشت: امیدواریم با تمهیداتی که دولت به کار بسته با تامین به موقع مواد اولیه کارخانجات، شاهد رونق کسب وکار و ایجاد آرامش در بازار باشیم و در تعدیل قیمت ها باید تخفیف ها بخصوص در بحث کالاهای اساسی مرتبط با شب عید بارزتر شود.

* شبکه مویرگی کالا تاثیر زیادی در تنظیم بازار کشور دارند در ادامه این نشست  غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: شبکه مویرگی کالا یا همان واحدهای صنفی خرد (کاسبان امین) تاثیر زیادی در تنظیم بازار و توزیع کالا در کشور دارند و برخی از مشکلات حوزه بازار صرفا در بخش توزیع کالا نیست و لازم است توجه بیشتری در حوزه تامین و تولید کالا صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف بهترین مرجع برای حفظ تعادل قیمت ها در بازار هستند

اصناف بهترین مرجع برای حفظ تعادل قیمت ها در بازار هستند