مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-08سياسي

آغاز به کار 193 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی


193 مرکز مثبت زندگی همزمان با سراسر کشور در قالب افتتاح پروژه های ملی در حوزه 2 وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری در خراسان رضوی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازمشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، 193 مرکز مثبت زندگی همزمان با سراسر کشور در قالب افتتاح پروژه های ملی در حوزه 2 وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری در خراسان رضوی افتتاح شد.

در این برنامه که برای افتتاح نمادین یکی از این مراکز در خیابان ستاری مشهد و همزمان با ویدیوکنفرانس سراسر کشور برگزار شد، معاون استاندار خراسان رضوی، معاون کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مدیران استان شرکت داشتند.

ارکان اساسی مراکز مثبت زندگی اعلام شد سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه این برنامه گفت: مراکز مثبت زندگی، بهزیستی را به محلات آورده و با محوریت خانواده، حرکت می کند.

مسعود فیروزی، خانواده محوری، عدالت محوری، مددکارمحوری، خدمت محوری و محله محوری را پنج رکن اساسی این مراکز دانست و گفت: دسترسی آسان مددجویان به خدمات بهزیستی و تأکید بر آموزش و پیشگیری از معلولیت و آسیب ها، نخستین اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 193 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی

آغاز به کار 193 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی