مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-08سياسي

شبکه های استانی برای مقابله با کرونا آماده اند


معاون امور استان های صداوسیما از اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته این معاونت در ایام نوروز و آمادگی 81 شبکه استانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، نشست تبیین آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور و تمهیدات نوروزی با حضور علی دارابی، معاون امور استان های صداوسیما و علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

معاون امور استان های صداوسیما در دیدار با معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضمن تشریح آخرین اقدامات معاونت امور استانها و اعلام همگامی کامل مراکز استانی صداوسیما با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا، از اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته این معاونت در ایام نوروز، و آمادگی 81 شبکه استانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور خبر داد.

دارابی در این نشست با بیان اینکه کادر درمان مجاهدان خط مقدم تامین امنیت در حوزه سلامت و بهداشت هستند، ابراز کرد: همه ما قدردان زحمات و مجاهدت های تاریخی شما و تک تک پرسنل بیمارستانی و بهداشتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های استانی برای مقابله با کرونا آماده اند

شبکه های استانی برای مقابله با کرونا آماده اند