مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-08سياسي

آموزش مجازی گامی برای اجرای عدالت آموزشی در کشور


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شیوع بیماری کرونا فرصت های جدیدی در فرآیند تعلیم و تربیت بوجود آورد که می تواند منشاء سرفصل های بدیع برای اجرای عدالت آموزشی در کشور را فراهم آورد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شیوع بیماری کرونا فرصت های جدیدی در فرآیند تعلیم و تربیت بوجود آورد که می تواند منشاء سرفصل های بدیع برای اجرای عدالت آموزشی در کشور را فراهم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کرونا فرصت های جدیدی در آموزش و پرورش ایجاد کرد، گفت: آموزش و پرورش توانست با بهره مندی هوشمندانه از شرایط کرونایی بر بستر آموزش مجازی، چالش های عدالت آموزشی را تا حدودی از پیش روی بردارد.

وی تاکید کرد: کرونا فرصت های جدیدی در فرآیند تعلیم و تربیت به وجود آورده و بهره برداری از این فرصت، نیازمند بهره مندی هوشمندانه از فضای مجازی بر پایه تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به محرومیت دانش آموزان از فضای مجازی در برخی از مناطق، گفت: دانش آموزان نباید از آموزش محروم شوند و راه برون رفت از این مشکل نیز توزیع بسته های آموزشی، گسترش استفاده از آموزش تلویزیونی، آموزش فرد به فرد و افزایش کمک های خانواده به دانش آموزان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی گامی برای اجرای عدالت آموزشی در کشور

آموزش مجازی گامی برای اجرای عدالت آموزشی در کشور