مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-08سياسي

تهرانی ها حتی یک شبکه تلویزیونی مستقل استانی ندارند


مردم استان تهران از داشتن حتی یک شبکه تلویزیونی مستقل استانی محروم هستند و روزانه 5 ساعت برنامه اختصاصی با هدف بیان مسائل استان تهران از تلویزیون پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از ظهر دوشنبه در جلسه واگذاری اراضی ملی برای ساخت شهرک سینمایی سلمان فارسی به سازمان صداو سیما طی سخنانی گفت: شهروندان استان تهران باید حق بهره مندی از یک شبکه مستقل استانی را داشته باشند و متأسفانه رویکرد شبکه پنج ملی است.

وی افزود: استان تهران پیشانی سیاسی اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود و بازتاب عملکرد مطلوب اقدامات در این استان می تواند به کشور تعمیم داده شود، اما در شبکه خبر شاهد پخش گزارشی 30 دقیقه ای از استان های مختلف کشور هستیم اما متأسفانه استان تهران از این برنامه هم در رسانه ملی محروم است.

محسنی بندپی ادامه داد: در بدو تصدی استانداری تهران متوجه خلأ شبکه مستقل تلویزیونی در استان شدم و بلافاصله از طریق شورای امنیت کشور موفق به اخذ مجوز برای پخش 50 درصدی برنامه هایی با موضوع مسائل استان تهران تا زمان تأسیس شبکه مستقل تلویزیونی شدیم.

وی گفت: با واگذاری 60 هکتار از مجموع 300 هکتار زمین در شهر آبسرد برای احداث شهرک سینمایی سلمان فارسی در شورای برنامه ریزی که به صورت مرحله ای صورت می گیرد در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها حتی یک شبکه تلویزیونی مستقل استانی ندارند

تهرانی ها حتی یک شبکه تلویزیونی مستقل استانی ندارند