مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-08سياسي

بسیجیان و خدام امام رضا (ع) مزار شهدای گمنام امامزاده معصوم را غبارروبی کردند


به مناسبت گرامیداشت روز شهدا مزار شهدای گمنام آستان مقدس علی بن حمزه علیه السلام معروف به امامزادع معصوم(ع) غبارروبی و عطرافشانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، در آستانه بیستم اسفندماه، گرامی داشت روز شهدا مزار شهدای گمنام آستان مقدس علی بن حمزه (ع) معروف به امامزاده معصوم (ع) غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم سرهنگ محمد بالیده جانشین ناحیه مقاومت بسیج مقداد، میثم جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج 227 آل طه، محمد علیخانی عضو شهرداری تهران و تنی چند از مسئولان و با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

حجت الاسلام یعقوبی تولیت آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) در این مراسم گفت: کار برای شهدا و در همسایگی شهدا بودن نعمت بزرگی است که خداوند به برخی از ما ارزانی داشته است و باید قدردان این نعمت باشیم.

خدام آستان قدس رضوی در این مراسم پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام را در میان میهمانان مراسم چرخانده و حال و هوای مراسم را به عطر حرم متبرک کردند.

گروه سرود نوجوانان شهید فرجی منطقه 17 در بخشی از مراسم به اجرای سرود پرداختند و در پایان مراسم نیز به یاد شهدای گمنام مدفون در آستان مقدس علی بن حمزه علیه السلام (امامزاده معصوم) چند اصله نهال در جوار مزار مطهر آنها غرس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان و خدام امام رضا (ع) مزار شهدای گمنام امامزاده معصوم را غبارروبی کردند

بسیجیان و خدام امام رضا (ع) مزار شهدای گمنام امامزاده معصوم را غبارروبی کردند