مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-08اجتماعي

دقت در هوشمندسازی ساختمان های ورزش دانش آموزی


رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اگر دانش آموزان شخصیت ورزشی پیدا کنند جلوی بسیاری از رفتارهای غیرقابل قبول گرفته می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف داودی امروز در افتتاح فاز اول دهکده ورزش دانش آموزی تبریز اظهار داشت: ما در استان شاهد تغییرات و رشد زیادی هستیم که در نتیجه تلاش های مسئولین در آموزش و پرورش و نوسازی و همچنین خیرین بزرگوار است.

وی افزود: فضاهای ورزشی و گسترش آنها خیلی مهم است و نباید ساده نگریست، در شهرها و همچنین در روستاها این مسئله صدق می کند بنابراین تلاش شود دانش آموزان ما با ورزش مانوس شوند چون آینده سازان کشور ما هستند.

داودی با تاکید بر اینکه اگر دانش آموزان شخصیت ورزشی پیدا کنند جلوی بسیاری از رفتارهای غیرقابل قبول گرفته می شود، از وزیر آموزش و پرورش خواستار ایجاد فضاهای ورزشی سرپوش یده بیشتری به خاطر اقلیم آب و هوایی سرد منطقه شد.

نماینده مردم سراب در مجلس با بیان اینکه ساختمان های ورزشی پدافند غیرعامل هستند که در شرایط بحرانی و زلزله می توان از آنها استفاده کرد و هر پنج سال از نظر ایمنی و سالم بودن بازدید اساسی صورت می گیرد، تصریح کرد: در ساختمان ها به هوشمندسازی باید بیشتر دقت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقت در هوشمندسازی ساختمان های ورزش دانش آموزی

دقت در هوشمندسازی ساختمان های ورزش دانش آموزی