مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-08اقتصادي

خودکفایی در تجهیزات دندانپزشکی و ارزآوری برای کشور


یک شرکت نوپای فناور استان فارسی توانسته با بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص، موفق به ساخت چند محصول تحریمی شده و ضمن جلوگیری از خروج ارز، کشور را در زمینه تجهیزات دندانپزشکی تاحدودی به خودکفایی برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش بنیان، تحقق اهداف علمی و اقتصادی، تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری برتر و با ارزش افزوده فراوان شرکت ها و مجموعه هایی با عناوین دانش بنیان و فناور در کشور شکل گرفته اند، مجموعه هایی که برای گذر از اقتصاد منبع محور به اقتصاد دانش بنیان از زیرمجموعه های اقتصاد دانش بنیان نقشی اساسی را ایفا می کند.

تحقق و شکل گیری اقتصاد دانش بنیان در عصر پرشتاب کنونی که کارآفرینی مبتنی بر فناوری و به دنبال آن کسب و کارهای دانش بنیان موتور رشد اقتصادی محسوب می شود، به اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاه ها کمک بسزایی خواهد کرد.

در این حوزه، نوآوران، صاحبان فکر و طراحان کسب و کار دانش بنیان، سرمایه های اصلی موضوع فن آفرینی محسوب می شوند تا با ایجاد شرکت های دانش بنیان، سهم قابل توجهی در توسعه صنایع با فناوری برتر و ایجاد اشتغال برای قشری از دانش آموختگان و افراد دارای مهارت فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تجهیزات دندانپزشکی و ارزآوری برای کشور

خودکفایی در تجهیزات دندانپزشکی و ارزآوری برای کشور