مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-08اجتماعي

کاهش دما و سرما در اغلب شهرها از 21 اسفند/ سامانه بارشی تازه در راه است


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از 21 اسفند تا 23 اسفند، نسبت به چند روز پیش از این تاریخ، در شمال غرب و شمال شرق کاهش دما بین 5 تا 15 درجه، - صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در برخی مناطق سواحل خزر، شمال غرب، ارتفاعات و برخی دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده در برخی مناطق مازندران، گیلان، خراسان شمالی، گلستان، شمال خراسان رضوی، غرب کردستان، آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش خواهیم داشت.

وی گفت: روز چهارشنبه 20 اسفند علاوه بر مناطقی که ذکر شد در غرب کشور نیز بارش خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از پنج شنبه 21 اسفند سامانه بارشی فعالی از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود که شمال غرب، غرب سواحل خزر، دامنه جنوبی البرز، شمال شرق و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی را در بر می گیرد و همراه با بارش باران و برف و وزش باد شدید خواهد بود.

ضیاییان بیان کرد: روز جمعه 22 اسفند با گسترش و تشدید سامانه بارشی نیمه شمالی کشور و امتداد زاگرس جنوبی از خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تا کرمان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما و سرما در اغلب شهرها از 21 اسفند/ سامانه بارشی تازه در راه است

کاهش دما و سرما در اغلب شهرها از 21 اسفند/ سامانه بارشی تازه در راه است