مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-08بين الملل

ترس آمریکا از حملات موشکی چین به گوام


یک مقام نظامی ارشد آمریکا گفت که ایالات متحده باید سامانه های دفاعی خود در گوام را برای مقابله با تهدیدهای موشک های چین ارتقا دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس مقر فرماندهی هند-اقیانوس آرام ایالات متحده گفت که آمریکا باید سامانه های دفاعی خود در گوام را برای محافظت از آمریکایی ها مقابل تهدید موشک های میلیتری دریادار فیل دیویدسون گفت استقرار یک سامانه پدافند هوایی 360 درجه جدید در گوام حداقل به سه کشتی نیروی دریایی اجازه می دهد تا ماموریت های دیگری را در منطقه انجام دهند.

دریادار دیویدسون گفت: ما باید ناوشکن های مجهز به موشک های هدایت شونده  که توانایی چند ماموریت دارند را برای شناسایی تهدیدها و پایان دادن به آن ها در خدمت داشته باشیم.

دیویدسون بودجه دفاع هوایی و موشکی گوام را اولویت اول خود خواند و گفت حتی با وجود ناوشکن های نیروی دریایی با سامانه دفاعی در منطقه با مرتفع در گوام، این سامانه ها هیچ تهدیدی مقابل تهدیدهای موشکی چین نیستند.

وی در توضیح افزود که سامانه های دفاعی موجود دفاع 360 درجه را ارائه نمی دهند و تنها برای دفاع برابر موشک های کره شمالی مناسب هستند.

این مقام ارشد نظامی آمریکا افزود که با بیان اینکه 170000 آمریکایی در گوام زندگی می کنند  و دفاع آنها دفاع از آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس آمریکا از حملات موشکی چین به گوام

ترس آمریکا از حملات موشکی چین به گوام