مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-08سياسي

معرفی 33 متخلف حوزه پزشکی دردجنوب غرب خوزستان به مراجع قانونی


مدیر ادارات نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در سال جاری، 33 متخلف در حوزه فعالیت پزشکی به مراجع ذی صلاح قانونی معرفی و ارسال شدند.

- سید قاسم سعیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیریت نظارت بر امور مؤسسات پزشکی و پیراپزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای صیانت از حقوق مردم و مراجعان به مراکز تشخیص درمانی سرپایی مطب درمانگاه و مؤسسات پزشکی بخش خصوصی دولتی و غیردولتی و با پایش های نظارتی مستمر فعالیت خود را به صورت جدی دنبال می کند.

وی بیان کرد: این بازدیدها به منظور بررسی تخلفات صنفی و رسیدگی به شکایت ها و گزارش های مردمی انجام می شود و در این راستا همواره شدت عمل لازم با مراکز متخلفی که اقدام به ارائه خدمات غیر ایمن و خارج از چارچوب قوانین و مقررات وزارت متبوع می کنند، با آنها انجام شده و برخورد قانونی نیز صورت گرفته است.

این مدیر دانشکده علوم پزشکی آبادان تأکید کرد: این مدیریت هرگونه تخلف تبلیغاتی، تعرفه ای، ارائه خدمات تهاجمی غیرمجاز در مطب ها و دفاتر کار پیراپزشکان را که در بازدیدهای نظارتی و یا گزارش های مردمی محرز شده است، بررسی خواهد کرد.

وی افزود: بعد از بررسی های لازم در خصوص مراکز متخلف، اقدام قانونی شامل لغو تأییدیه نظارتی، معرفی به نظام پزشکی و کمیسیون ماده 11 تعزیرات و تعطیلی مرکز صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 33 متخلف حوزه پزشکی دردجنوب غرب خوزستان به مراجع قانونی

معرفی 33 متخلف حوزه پزشکی دردجنوب غرب خوزستان به مراجع قانونی