مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-08اجتماعي

نگاهی به نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن


اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شرکت در بیست وهفتمین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن، موفق به دریافت هفت نشان و سه دیپلم افتخار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این مسابقه با موضوع آزاد در سال 2019 برگزار شد و از میان 18هزار و 593 اثر از 73 کشور جهان، 10 کودک و نوجوان ایرانی برگزیده شدند.

بر این اساس، تارا جعفر، عضو 7 ساله کانون کرمانشاه موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شد.

همچنین سهیل ابوعلی دیگر عضو 6 ساله کانون از شهرستان بهبهان خوزستان، لوح تقدیر و نشان نقره ای این رویداد هنری را از آن خود کرد.

همچنین مهرسانا بیگ زاده 8 ساله از کرمانشاه، امیرعلی متقی زاده 10 ساله از مرکز کانون گزبرخوار استان اصفهان، هستی جهانبانی 11 ساله از اصلاندوز اردبیل، سیران ملازاده 14 ساله از مهاباد آذربایجان غربی و زینب کیان نژاد 14 ساله از لارستان فارس از مسابقه بین المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن لوح تقدیر و نشان برنزی دریافت کردند.

سه دیپلم افتخار این مسابقه نیز به ستایش غفاری 8 ساله از لاهیجان استان گیلان، مهدی قربانی 9 ساله عضو کانون اسفراین خراسان شمالی و فاطمه صدقی 13 ساله از شهرستان نقده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن

نگاهی به نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن